ببینید،حال کنید،بخندیدوشاد باشید

وبلاگ چطوره؟

آمار مطالب

کل مطالب : 46
کل نظرات : 25

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 3
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 187
بازدید سال : 584
بازدید کلی : 8821

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان july-201 و آدرس july-201.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)




کد ساعت فلش


کد حرکت متن دنبال موس

آمارگیر حرفه ای سایت

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : july
تاریخ :
نظرات

 با دیدن عروس خانوم تو لباس عروسی اشکش دراومد

 


این عکس شگفت انگیز از روستای فیل بند در جاده هزار میباشد

نمایشگاه مرسدس بنز در آلمان


کاریکاتوری که واقعی شد طرح جلد مجله فکاهیون در سال 65 که قرار بود

در سال 2000 به واقعیت بپیوندد ولی خیلی زودتر و در 1392 واقعی شد




درخت گوجه فرنگی در ایتالیا



کــــــــــیا از این کارا میکردن؟؟


 

تعطیلی کافی شاپ کتابخانه ملی ایران!


تاحالا دیده بودین زرافه ها چجوری می خوابن ؟!


گزیده ای از برنامه 90 این هفته (همه دیالوگ ها واقعیست)


عادل: آقای کفاشیان الان طوری شده که تو فدراسیون روابط جای ضوابط رو گرفته!!!
کفاشیان: بله همینطوره
عادل:  

عادل: آقای کفاشیان قبول دارید آقای بهروان رو قربانی کردید تا فشارها کم بشه و خودتون بمونید؟
کفاشیان: بله
عادل: 
 
عادل: اشکال نداره اسمشو بزاریم تخلف فدراسیون فوتبال؟
کفاشیان: نه نه اشکال نداره
عادل: 

عادل: آقای کفاشیان شما بارها گفتید فوتبال لیگ 1 پاکه؟؟!!
کفاشیان: خب مسابقات خیلی تمیز برگزار میشد (همراه با خنده)
عادل:  

عادل: شما در اینکه بعضی کاراتون واقعا رو اعصابه آدمه هیچ شکی نیست...!!!
کفاشیان: بله میدونم مخصوصا میخندم لج شما دربیاد
عادل: 

 هرچی عادل میگفت میگفت آره  تقلب در انتخابات= بله کاره ما بود 

 فتنه 88 = بله کاره ما بود  زلزله های اخیر = ...........

***اصفهان پس از زمین لرزه***

مردا تخت گرفتن خوابیدن، آآآ زنـا جـزی جیگر زِده دارن غِیبت میکونن..!!


 

يارو نوشته:
من ديكته اين كلمه رو بلد نيستم يكي كمكم كنه
غبراق ، غبراغ ، قبراق ، قبراغ . . . ؟؟

بعد يكي زيرش كامنت گذاشته " ghebragh " 

يعني من عاشق هوش این هموطن عزيزمون هستم ... 

دختره داشت به دوست پسرش آدرس خونشون رو میداد:

میای از در ورودی آپارتمان ، داخل میشی میری سمت آسانسور ...

دکمه طبقه نهم آسانسور رو با آرنج میزنی ....

وقتی اومدی بالا از آسانسور که بیای بیرون سمت چپ خونه منه ....

با آرنج در میزنی و منم در رو باز میکنم ....

پسره میگه: به نظر آسون میاد ولی چرا باید با آرنج در بزنم ؟؟؟

دختره میگه : چی ؟؟؟؟ یعنی دست خالی اومدی دیدنم ؟؟؟
 

 
 

   بقیشو یادش رفته بیاره 


 

رفتم انتشارات دانشگاه.

کمی عجله داشتم، فقط چند برگ کاغذ آچار لازم داشتم.

گفتم: دوست من چندتا آچار لطف میکنید؟

گفت: کاغد آچار باید بری از بیرون دانشگاه بخری.

این کاغذا یارانه دانشگاست. واسه همینه هر برگ کپی ۳۰ تومن میشه.

گفتم: خوب منم پولشو میدم که…

گفت: نه، بحث پولش نیست. اینجا فقط کپی میگیریم. کاغذ نمیفروشیم.

فکر کرده بود به همین راحتی کوتاه میام منم کم نیاوردم

توی کیفمو گشتم یه برگ آچار سفید پیدا کردم دادم بش گفتم:

بی زحمت بیست برگ از رو این برام کپی بگیرین

یعنی طرف داغ کرده بود در حد تیم ملی 
 

دارم خوشتیپ میکنم برم سر قرار 


 

هیشکی منو دوس نداره ..
 

 

 
 
بزودی:
صعود تیم فوتبال ایران به جام جهانی کبدی
تیم فوتبال بایرن مونیخ فاتح جام قهرمانان شنای اروپا شد!
کشتی آزاد ایران بر سکوی نخست وزنه برداری دنیا ایستاد
کسب مقام اول در پرتاب دیسک توسط شطرنج بازان ایرانی!!
مسابقات دوچرخه سواری فرانسه در ایران اغاز شد!!
کسب سهمیه ژیمناستیک توسط رضازاده!
 

اون کیه سر اون درخت بالایی برات جیک جیک می کنه هاااااااان ؟؟؟
 

 

اثرات تحریم ها



 

جوجه جوجه جوجه جوجه 
 

 

تو تاکسی نشستم یه چند دقیقه بعد از اینکه راه افتاد حدودا" داشت با 80 تا میرفت،
دیدم درو خوب نبستم ، درو باز کردم دوباره بستم...
راننده که یه پیرمرد عینکی بود آروم برگشت عقب رو نگاه کرد و با یه لحن باحالی گفت :
کسی پیاده شد؟؟!!!!

یعنی من اون لحظه از شدت خنده داشتم دستگیره رو گاز میزدم 

پسره اومده بهم میگه، دوس دخترم میشی؟
گفتم نه، گفت باشه من دیگه اصرار نمیکنم..

  خدا وکیلی شما تو جمله بالا اصرار دیدی؟
خو لامصب یه باره دیگه میگفتی شاید قبول میکردم 



تعداد بازدید از این مطلب: 748
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
تیلور در تاریخ : 1392/2/12/4 - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلوووووووووووووووووووووووووم.به وبلاگ 201یا خوش اومدییییییییییید.نظریادتون نره. یادش بخیر این عکس واسه تموم شدن سال سوم بود.جای ترانه ی عزیزم تو کلاس حسابی خالی بود.همتونو دوس دارررررررررررم.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود